Nakupovalna košarica

vaša košarica je prazna

Exdress Online Shop - Delivery Promoter

Dostavni in plačilni pogoji za Republiko Slovenijo:

 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogodbena stranka prodajalca storitev e-poslovanja je podjetje Lukom d.o.o., s sedežem na naslovu: Tovarniška cesta 5, 3210 Slovenske Konjice, Slovenija, e-naslov: narocila@frizerplac.si, številka vpisa v register: Srg2014/13337, evidenca: Sodni register Republike Slovenije, ki trži blagovno znamko Frizerplac, v nadaljevanju prodajalec.


Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.


Način plačila

Prodajalec dobavlja kupcu pod pogoji iz te pogodbe naročeno blago, izključno s takojšnjim plačilom ob prevzemu in sicer na sedež kupca, navedenega v naročilnici iz skladišča prodajalca, ki se nahaja na naslovu, Tovarniška cesta 5, 3210 Slovenske Konjice

  • 1. Plačilo z gotovino ali ob prevzemu blaga: pri plačilu po povzetju skupaj s paketom kupec prejme račun s položnico, ki jo poravna dostavnemu uslužbencu. Poštnina 4,88 € pri naročilih manjših od 120,00 € je vrednost poštnine zaračunana na računu. Stranka tako ob prevzemu blaga nima dodatnih stroškov.
  • 2. Plačilo z gotovino je možno tudi pri osebnem prevzemu blaga, pri katerem kupec nima nobenih stroškov z dostavo.
  • 3. Plačilo po predračunu: v kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu, bo na podlagi potrditve naročila prejel predračun na navedeni elektronski naslov, ki bo že vključeval stroške poštnine v primeru, da je naročilo manjše od 120,00 €. Kupec bo prejel naročeno blago, ko bo ta v celoti poravnan. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja Lukom, d.o.o., Celje.
  • 4. Plačilo s karticami Maestro, Mastercard, Visa in Karanta v spletni trgovini Frizerplac.si. Stroški dostave se zaračunajo že ob spletnem naročilu pri naročilih manjših od 120 € in ob prevzemu kupec nima dodatnih stroškov. V primeru naročila nad 120,00 € kupec nima nima nobenih stroškov z dostavo.

Cene in stroški dostave

Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost z upoštevanimi popusti in bonusi, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec si pridružuje pravico, da se cena od trenutka oddaje naročila - ponudbe do potrditve naročila - sprejem ponudbe cena zaradi objektivnih okoliščin spremeni, kot na primer napaka v tisku, sprememba cen s strani dobavitelja in podobno.

V primeru, da se cena v času oddaje naročila do potrditve naročila spremeni ima kupec pravico odstopiti od naročila v roku 3 dni, ko je izvedel za spremembo cene.


Minimalni znesek naročila znaša 42,00 €.

 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

Prodajalec nosi stroške odkupnine in nudi brezplačno dostavo na sedež kupca ob naročilu blaga v vrednosti nad 120,00 €, v primeru ko je znesek naročenega blaga do vrednosti 120,00 €, kupcu na računu oz. predračunu oz. pri potrdilu o spletnem nakupu zaračunamo 4,88 € poštnine. Ob prevzemu blaga kupec nima dodatnih stroškov.

 

Dostava

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 15. ure bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 15. uri bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca, o čem prodajalec ob naročilu kupca tudi obvesti.

Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.., vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Prodajalec ne jamči za dostavo blaga. Šteje se,da je blago oddano in nevarnost uničenja blaga med dostavo preide na kupca z dnem oddaje blaga distributerju za oddajo pošiljk.

 

Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Nakup". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. V kolikor želite posamezni izbrani izdelek odstraniti , kliknite na nakupovalni voziček ter nato na simbol "Koš" pred nazivom izdelka, ki ga želite odstraniti.  Če želite količino povečati oziroma naročeno količino določenega izdelka zmanjšati , popravite to v kvadratu kjer je izpisana količina. Nato kliknite simbol

"Dve zeleni puščici". Simbol služi za osvežitev novih podatkov. 

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom " V nakup " ali klikom na polje "Nakupi ". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  • 1. korak - Vaša košarica
  • 2. korak - Vnos vaših podatkov
  • 3. korak - Pregled in kontrola
  • 4. korak - Potrditev naročila

Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga.

 

Šteje se, da je prodajalec potrdil naročilo, če v roku 2 ur po oddanem naročilu ne potrdi naročila oziroma v navedenem roku ne zavrne ponudbe - naročila. S tem trenutkom je pogodba o nakupu naročenih izdelkov nepreklicno sklenjena.


S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

 

Pravica do odstopa od nakupa

 

Kupoprodajna pogodba zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem, v primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (DPD d.o.o.).

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, oz. izpolniti obrazec za vračilo najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail naslov: narocila@frizerplac.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14-tih dneh.

Blago mora kupec vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno je potrebno priložiti tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o transakcijskem računu, na katerega kupec želi vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Lukom, d.o.o., Tovarniška cesta 5, 3210 Slovenske Konjice. Priporoča se, da se uporabi dostavna služba, ki omogoča sledenje pošiljke ter da je blago ustrezno pripravljeno za transport (pri tem se lahko uporabi originalna embalaža oz. druga ustrezna varna embalaža). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral izdelek iz originalne embalaže,
  • uporabljen izdelek,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

Podjetje Lukom d.o.o. sipri prodajnih pogodbah pridržuje pravico do zadržka vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov, oziroma dokler  potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj. 

Dodatne stroške prodajalca, ki niso dogovorjeni s to pogodbo, a so nastali zavoljo posebnih želja dostave naročenega blaga kupca vključno z neupravičeno odklonitvijo sprejema dostave, nosi kupec.

Prodajalec je upravičen zavrniti ponudbo v primeru, da naročenega blaga ni več na zalogi.

Potrošnik  odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmajšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Reklamacija


Kupec je dolžan prejeto blago ob dostavi pregledati. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova pravno priznane stvarne napake.

V primeru, da ima blago pravno priznano stvarno napako, kupec nemudoma pisno obvesti prodajalca. Prodajalec kupca v roku osmih dni od prejetja obvestila obvesti ali šteje napako za pravno priznano stvarno napako, pri čemer se prodajalec in kupec dogovorita, da prodajalec kupcu nadomesti blago z novim ali mu vrne kupnino. Kupec izgubi pravico odstopa od te pogodbe, če blaga ne more vrniti, ga ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel ali v primeru, da prodajalca nemudoma ne obvesti o pravno priznani stvarni napaki na izdelku. Kupec ne more več uveljavljati pravno priznane stvarne napake, če je od izročitve blaga kupcu preteklo 2 leti, kakor ima prodajalec pravico zavrniti blago ali račun v primeru, da blago ni bilo reklamirano v skladu s to pogodbo.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želi blago vrniti na stroške prodajalca, se mora o tem dogovoriti z referentom podjetja Lukom, d.o.o., ki bo blago prevzel. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju DPD d.o.o.. To stori tako, da paket preda dostavni službi DPD d.o.o. v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodajal ali odstranjeval) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s podjetjem DPD d.o.o. bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Garancijski rok za vse tehnične izdelke je 1 leto, razen če je na garancijskem listu navedeno drugače. 

V podjetju je zagotovljen servis in nadomestni deli.

Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim prodajalcem.

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:

 

  • neupoštevanje navodil za uporabo
  • popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
  • če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
  • če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
  • nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetosti.

 

Podjetje Lukom d.o.o., zagotavlja kupcu brezhibno delovanje izdelka in prevzame obveznosti, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravil vse pomanjkljivosti.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Arhiviranje pogodb: 
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo so je trajno shranjene na sedežu podjetja in sicer na naslovu Lukom d.o.o., Tovarniška cesta 5, 3210 Slovenske Konjice. 

Na zahtevo kupca/potrošnika mu le to tudi posredujemo.


Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje.


Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Dobavljeno blago ostaja last prodajalca, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti, ki jih ima iz poslovnih povezav s prodajalcem. Te zaveze vključujejo tudi prihodnje zaveze kupca do prodajalca, ki izhajajo iz istočasno ali kasneje sklenjenih naročil kupca prodajalcu.

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Jezik

Vse strani so v slovenskem jeziku. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov narocila@frizerplac.si. Navedene cene so v EUR. držala


Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.  

Za vse morebitne spore med prodajalcem in kupcem je stvarno pristojno sodišče v Celju.